shutterstock_153129935

Aλλαγή περιβάλλοντος και δυσκοιλιότητα; Όχι πια!

Η κατανάλωση καθημερινά επαρκών ποσοτήτων νερού καθώς και τροφών πλούσιων σε φυτικές ίνες βοηθούν στην ομαλή λειτουργία του εντέρου. Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες αποτελούν τα λαχανικά (π.χ. αρακάς, σπανάκι, φασόλια χλωρά και ξερά), τα φρούτα (π.χ. δαμάσκηνα), οι ξηροί καρποί καθώς και τα δημητριακά. Είναι όμως αυτό αρκετό; Δείτε μερικές συμβουλές:

• Είναι λάθος να νομίζουμε ότι η καθημερινή κένωση είναι απαραίτητη για την καλή λειτουργία του εντέρου. Ο κάθε άνθρωπος ανάλογα με τους ρυθμούς ζωής και το χαρακτήρα του έχει διαφορετικό ρυθμό κενώσεων.

• Τρώτε καθημερινά πρωινό και μάλιστα πλούσιο σε φυτικές ίνες για να επιτύχετε μια ομαλή και συστηματική λειτουργία του αντανακλαστικού της κένωσης. Ο καφές στο πρωινό βοηθάει επίσης.

• Φροντίστε να τρέφεστε σωστά, σε τακτά χρονικά διαστήματα και αν είναι δυνατόν σε σταθερό πρόγραμμα, με διατροφή πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό.

• Φυσικά συμπληρώματα διατροφής βοηθούν στην καταπολέμηση του προβλήματος.

• Καταπολεμήστε το στρες στην καθημερινότητά σας  και διαθέστε χρόνο στον εαυτό σας. Ακολουθήστε το πρόγραμμα του εντέρου σας και μην αναβάλλετε τις κενώσεις σας συχνά, γιατί προκαλείται εξασθένηση του αντανακλαστικού.

• Γυμνάζεστε τακτικά και γενικώς φροντίστε να αποφεύγετε την καθιστική ζωή.

• Ιδιαίτερη προσοχή και ιατρική συμβουλή χρειάζεται αν εμφανίσετε καινούργια δυσκοιλιότητα που επιμένει πέραν των τριών εβδομάδων ή άλλα συμπτώματα από το έντερο όπως αιμορραγία.

*Αυτές οι πληροφορίες προορίζονται για γενική πληροφόρηση και ενημέρωση του κοινού και σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τη συμβουλή ιατρού ή άλλου αρμοδίου επαγγελματία υγείας.